ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ – ΕΝΑΡΞΗ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΕΑ – ΥΠΟΙΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει την ενεργό δραστηριοποίηση του Ταμείου μετά από πέντε (5) και πλέον έτη αναστολής παροχών και να σας προσκαλέσει να εγγραφείτε στο νέο μητρώο ασφαλισμένων του Ταμείου συμμετέχοντας στην νέα προσπάθεια πλήρους επαναλειτουργίας του και χορήγησης πρόσθετων παροχών υγείας.

Σκοπός του ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ είναι η συμπλήρωση και βελτίωση των ασφαλιστικών παροχών που προσφέρονται στα μέλη του από το Κύριο Φορέα Ασφάλισης (ΚΦΑ). Αποσκοπεί δηλαδή στη χορήγηση πρόσθετης, πέραν αυτής του ΚΦΑ, υγειονομικής περίθαλψης στα μέλη του χωρίς να αντικαθιστά τομείς ή δραστηριότητες που ήδη καλύπτουν οι Φορείς Κύριας Ασφάλισης.

Το ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ, μετά την αναστολή χορήγησης παροχών την 1.1.2012, προχώρησε τη τελευταία διετία στην εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης βιωσιμότητας και στη συνέχεια στις αναγκαίες τροποποιήσεις του Καταστατικού του Ταμείου για την βιώσιμη επαναλειτουργία του μέσω της καθιέρωσης χαμηλών μηνιαίων εισφορών στα μέλη του. Το νέο τροποποιημένο Καταστατικό του Ταμείου, αφού εγκρίθηκε από όλες τις αρμόδιες εποπτικές αρχές στο πλαίσιο μιας διαδικασίας διάρκειας οκτώ και πλέον μηνών εντός του 2016, έλαβε τελικά την έγκριση του εποπτεύοντος Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης στις 11 Νοεμβρίου 2016 με την έκδοση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ Β’3662).

Μοναδικό μέλημα της Διοίκησης του Ταμείου σε όλες τις διαδικασίες ανασυγκρότησής του ήταν η επίτευξη ενός άριστου συνδυασμού εισφορών – παροχών ο οποίος θα εξασφαλίζει μία πλήρως ανταποδοτική οικονομική σχέση δαπάνης – λήψης πρόσθετων υπηρεσιών υγείας για τα ασφαλισμένα του μέλη, σε ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικά συνθήκες. Και πράγματι, με την οριζόμενη ετήσια εισφορά των 120€ εξασφαλίστηκε ότι ο συνάδελφος που θα εγγραφεί στο ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ θα απολαμβάνει συμπληρωματικές υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης με άκρως προνομιακή τιμολόγηση, σημαντικά χαμηλότερη από το μέσο όρο ασφαλίστρου της ιδιωτικής ασφαλιστικής αγοράς και με ιδιαίτερα ελκυστικούς όρους και παροχές που κύρια χαρακτηρίζονται από την δυνατότητα αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας σε Δημόσιο Νοσοκομείο ή Ιδιωτική Κλινική, κατόπιν ελεύθερης επιλογής του συναδέλφου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΕΑ – ΥΠΟΙΚ προσδιόρισε τη διάρκεια της χρονικής περιόδου εγγραφής μελών, κύριων και εξαρτώμενων (σύζυγοι, τέκνα), στο Ταμείο, από τις 31.3.2017 έως και τις 15.5.2017. Οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν στην έδρα του Ταμείου ή ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή, την σχετική αίτηση εγγραφής και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που βρίσκεται διαθέσιμη ηλεκτρονικά στην νέα ιστοσελίδα του Ταμείου (www.teaypoik.gr). Εναλλακτικά, θα μπορούν να προσέρχονται στα γραφεία του Ταμείου και να συμπληρώνουν αυτοπροσώπως το έντυπο της εγγραφής.

Επιπλέον, στην νέα μας ιστοσελίδα βρίσκεται διαθέσιμη όλη η αναγκαία πληροφόρηση σχετικά με το ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ και παρακαλούνται όλοι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες όπως κάνουν χρήση αυτής για την πλήρη και αναλυτική τους ενημέρωση. Κατά την περίοδο των εγγραφών μελών στο Ταμείο, ήτοι από 31.3.2017 έως 15.5.2017, θα ακολουθήσουν και νεώτερες ανακοινώσεις με πληροφοριακό και οργανωτικό περιεχόμενο.
Καταληκτικά, εκ μέρους σύσσωμου του Δ.Σ. του ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ θα θέλαμε να ζητήσουμε την συνδρομή όλων των συναδέλφων στο νέο πολύ σημαντικό εγχείρημα του Ταμείου για πλήρη επαναλειτουργία. Εγχείρημα που αφορά στη βελτίωση των πρόσθετων παροχών υγείας των εργαζομένων εφοριακών με πυξίδα την παρελθούσα άκρως επιτυχημένη και ευεργετική λειτουργία του Ταμείου για τους συναδέλφους που έκαναν χρήση των παροχών του σε δύσκολες προσωπικές και οικογενειακές στιγμές και με μοναδικό κίνητρο την εμπέδωση αισθήματος υγειονομικής ασφάλειας όλων των συναδέλφων.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος
Χρήστος Π. Νούνης
Ο Γραμματέας
Αλέξης Καββαθάς

Η ανακοίνωση σε pdf

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Share on print